الـكــــــــــرنك 1000
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الـكــــــــــرنك 1000

الدين , الحياه , برامج كمبيوتر والانترنت , كتب علميه و بحوث , اكواد , اشهار ,رعب , جن ,عفاريت

الرئيسيةالتسجيلدخول
الرئيسية
i_icon17.gifالتسجيل
فقدت كلمة المرور
أكتب شكواك هنا
الرئيسيةالتسجيل المصحف مباشر سماع وقرأه للكمبيوتر المكتبه العلميه لمطبخ والمعجنات والحلويات و الموضه
منتدى قصص الجن المدونة الدردشة مركز الرفعالطب الحديث والاعشاب والاكتشافات العلميه
https://i.servimg.com/u/f21/14/21/83/26/menu10.gifأخر زياره للكرنك1000https://i.servimg.com/u/f21/14/21/83/26/menu10.gif1/1/1970

رسائل عيد الام

كاتب الموضوعرسالة
عزب2

رسائل عيد الام Uooo_o10
عزب2

رسائل عيد الام Uouuuo10
الدوله الدوله : مصر
الجنس الجنس : ذكر
عدد المساهمات عدد المساهمات : 1051
تاريخ التسجيل 15/05/2009
نقاط نقاط : 17237

رسائل عيد الام Empty
مُساهمةموضوع: رسائل عيد الام   رسائل عيد الام Empty2/24/2013, 5:25 pm

رسائل عيد الام
اجمل مسجات موبايل بمناسبة عيد الام 2013 ارسلها الان

مصريات

يعني خلاص باقي ايام الحق جيب هدية وبلاش شغل التوفير او ابعت اجمل رسائل بمناسبة قدوم عيد الام 2013 يعني مش بس اكيد ومما لاشك فيه لوالدتك لازمن يعني لوالدة المدام كمان رسائل عيد الام خليها تيجي منك من غير ما حد يفكرك تبعت مسجات تهنئة عيد الام وبكده يعني تنال رضاها .

على العموم دول مجموعة رسائل عيد الام للموبايل اختار منهم اللي يعجبك مفيهاش مبالغة رسائل عيد الام وكلها تعبير عن الحب والاحترام

وخلالاص كفاية كده Happy Mother’s Day

اجمل حاجة من رسائل عيد الام 2013

* مرت سنة بكل ما فيها .. و جت سنة أحلى ما فيها .. إنك لسة معايا فيها
* باقة ورد من حديقة قلبي .. أنثرها بين كفيك وأقول لك .. بحبك يا امى
* أنت البحر كله .. و أنا الموج وسطك .. مهما ارتفع موجي راجعلك يا امى
* أروع القلوب قلبك .. وأجمل الكلام همسك .. وأحلى ما في حياتي انك امى
* أمي .. يا شمعة الكون .. العالم كله يحتفل بهاليوم .. وأنا من بين هالجموع اقولك كل عام وإنت بخير دوم
* أمي .. يا كل الناس والأحباب .. مش عايز اشوف دمعتك ع الأهداب .. سحابة صيف تعدي مع السحاب .. عيشي يومك وانسي الاسباب … كل عام وانت بالف خير
* أمي .. ما أتصور حياتي من غيرك .. العمر ما يحلى غير بوجودك .. وكل ما يمر عيدك بحضورك .. أدعي ربي ما يحرمني من وجودك … كل عام وإنت بخير
* أمي جايلك بأطلب رضاكي بيومك يا روحي وأقول سامحيني بعيدك يا أمي .. وكل عام وإنت بألف خير يا عيوني
* أمي يارب تكوني سالمة سنة بعد سنة .. وأحتفل بيومك كل سنة أجمل من سنة .
* من غيرك أنا دايما يا أمي حياتي كئيبة .. كل عام وانت بألف خير سنة بعد سنة .

رسائل عيد الام
صفحة 1 من اصل 1